14 Ocak 2024

Tüyap 2012 Kitap Fuarı Sonrası Kendime Notlar…

 

Tüyap 2012 Kitap Fuarı Sonrası Kendime Notlar…

 

Selam günlük, seni ne zamandır ihmal ettim…

Kitaplar, yazarlar, sorunlar, koşturmaca derken kendimi unuttum. Yoğun geçen günlerin içinde acı-tatlı pek çok şey oluyor. Tabii bu arada yeni bir derleme kitabım çıktı, onu neredeyse unuttum. “Tuhaf Alışkanlıklar Kitabı” kasım ayı başında yayımlandı. 126 yazarı bir araya getirdim; kolay olmadı. 126 yazarlı ya da daha fazla sayıda yazara sahip bir kitaba ben rastlamadım. Belki de “Tuhaf Alışkanlıklar Kitabı” bir rekordur, kim bilir. Umarım çok sevilir ve okunur.

Yitik Ülke Yayınları olarak Tüyap İstanbul Kitap Fuarı’nda ilk kez kendi adımıza açtığımız standımızda yerimizi aldık. Büyük eğlence, büyük yorgunluktu, ama bitti gitti geride kaldı işte. Yitik Ülke standı farklıydı, “Başka”ydı… Yüzlerce ziyaretçimiz vardı, imza günlerimiz ve kek-pasta-şarap-muhabbet anlarımız oldu. Her gelen bir şeyler getirdi ve artık bir noktadan sonra “fuara” mı geldik “pikniğe” mi şaşırıp kaldık; çok matraktı.

Fuarda Nihat Behram, Haluk Şahin, Şükrü Erbaş, Bülent Çolak, Yüksel Aksu, Tekin Gönenç, Çağlayan Çevik gibi misafirlerimiz oldu; hepsiyle kısa-uzun sohbetlet ettim. Yitik Ülke’ye gelen daha pek çok isim oldu, ama şu an kafam karışık ve anımsamakta zorlanıyorum.

Günler kitaplarla, yazarlarla uğraşarak geçiyor. Yitik Ülke 70 kitaba ulaştı bu arada. 2013 yayın planı için de 6 yazarımızın kitaplarını hzırlıyoruz şu sıra. Benim tüm şiir ve öykü kitaplarım da yeniden basılacak. Onur Behramoğlu’nun eski ve yeni şiir kitabı da şu sıralar Yitik Ülke için yayın sırasını bekliyor. Biz paylaşarak, samimiyetle, dostlarla olmanın keyfindeyiz, gerisi hikâye…

Her şey daha güzel olsun…

***

Şeyi söylemeyi unuttum, Almanya’da bir kitabım basılıyor yakında. Binooki Yayınları “Aşksız Gölgeler” adlı ilk öykü kitabımı Almancaya çevirdi ve sanırım çok yakında kitap çıkıyor. İşte bu güzel bir haber benim için… Bakalım, beki “Sonsuz Unutuş” da birçok dile çevrilir, belli mi olur?


Hiç yorum yok: