14 Ekim 2010

Esra Karaosmanoglu

Esra Karaosmanoğlu
Sevgili yazar ve avukat dostum Esra Karaosmanoğlu, 17 Ekim’de düzenlenecek olan Avrasya Maratonu’nda TEGV (Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı) yararına koşuyor. Sponsora ihtiyacı var, hepimiz elimizden geldiğince destek olduk, belki bu habere ulaşan başka insanlar da ona destek olmak ister diye düşündüm. Koşucuya destek olmak için yapılması gereken şeyler çok basit, işte ondan bana ulaşan maili sizlerle paylaşıyorum, lütfen ilgilenebilecek olan tüm dostlarınızla siz de paylaşın:






Sevgili Dostlar;

Geçen sene gerçekleştiremediğim bir hedefi kısmetse bu sene hayata geçirmek istiyorum...

17 Ekim’de düzenlenecek olan Avrasya Maratonu’na ben de katılıyorum ve TEGV (Türkiye Eğitim Gönüllüleri Vakfı) yararına koşuyorum.

Bu ne demek? Sizlere çok ihtiyacım var demek!

Nasıl mı?

Benim gibi gönüllü koşucular, Avrasya Maratonu’nda TEGV’nin de içinde olduğu 3 Sivil Toplum Kuruluşu’ndan biri yararına koşmayı seçebiliyorlar.

Sizler, hem eğitime katkıda bulunmak, hem de sportif bir faaliyette arkadaşınıza (yani bana!) destek olmak istiyorsanız, aşağıdaki hesap numaralarından TEGV’ye bağışta bulunabilirisiniz:

TEGV Banka Hesap Detayları (EFT veya HAVALE –diğer seçenekler değil-)
Yapı Kredi Bankası – Harbiye Özel Bankacılık Şubesi (391)

                        Hesap No                   IBAN

TL                   1000000                     TR74 0006 7010 0000 0001 0000 00

USD                3112276                     TR63 0006 7010 0000 0003 1122 76

EUR               23175028                     TR28 0006 7010 0000 0023 1750 28

Bu hesap TEGV’nin bağış hesabıdır ve vergiden muaftır (benim bir çıkarım yok, gönüllü işi bu!). TEGV’den Arzu Hanım veya Feyziye Hanım'dan (Arzu Özdemirci: arzuo@tegv.org  (216) 290 70 82  - Feyziye Günaydın: feyziyeg@tegv.org  (216) 290 70 80) teyit edebilirsiniz.

Koşu gününe kadar ne kadar para toplayabildiğimizi görmek için MUTLAKA ama MUTLAKA, gönderilerinizde banka transferine aşağıdaki şekilde talimat yazmanız gerekiyor (aksi taktirde kimin hangi sporcu için destekte bulunduğu tespit edilemiyor arkadaşlar):

EKARAOSMANOGLU/AAO/KENDİ ADINIZ VE SOYADINIZ

(Yan çizgiyi internet siteniz kabul etmiyorsa boşluk da bırakabilirsiniz) 

 Meblağ önemli değil, 1 TL de bağış yapsanız kârdır (ama gönlünüzden fazlası koparsa şöyle söyleyeyim, 1 çocuğun 1 YILLIK eğitimi için 60 TL yeterli oluyor. Yani 60 TL ile, bir çocuğun hayatını tamamen değiştirebilirsiniz).

Bu ülkenin çağdaş bir medeniyete kavuşması kuşkusuz eğitimden geçiyor. Hepimiz bunun farkındayız. Biz bütçemize göre destekte bulunalım, Eğitim Gönüllüleri minik arkadaşlarımızın, pırıl pırıl gençlerimizin maddi ve manevi olarak yanında bulunsun... Oturduğumuz yerden bunu yapabiliriz!!!  

Lütfen, sponsorum olur musunuz?



Teşekkürlerimle,
Esra E. Karaosmanoğlu (39, Avukat, Gönüllü, “Eğitim Şart!” diyenlerden) 


NOT: Bu mesajı bağışta bulunabileceğini düşündüğünüz dostlarınıza iletebilir misiniz?



Hürriyet Daily News'taki haber için Tıklayın

Hiç yorum yok: